2013/10/15

再会 / reunion



I could meet my LOVELY buddy, Maaike again in Belgium!!!
 
 
She studied Japanology in my home university and returned Belgium one year ago, but now, I'm in Belgium. 
WHAT  A WONDER! :)
 
Maaikeは1年前日本で勉強していて、私は福岡の大学での彼女のバディ。
そして今、次は私がベルギーに来てまた会えた・・・不思議!
 
 
 
 
We talked a lot and went for a walk.
She is still kind and funny, so I'm happy very much~~
 
久しぶりにゆっくり話したり、お散歩したり。
Maaikeは変わらず面白くって優しくって嬉しかったなあ~
 


I received many sweeeeet Leonidas's chocolates and a scarf from her as my birthday present...♡
Awwww...I was close to tears:'(
 
マーイケはたっくさんのレオニダスのチョコレートとスカーフを誕生日プレゼントにくれました。。。♡
もう嬉しくって泣きそうだった!!!
 
幸せなお休みでした;D
 
nozomi



0 件のコメント:

コメントを投稿